pátek 14. dubna 2017

Andy Murray sa otvára cez Elena Baltachová smrti a Ross Hutchins 'choroby

Svet No2 uviedol, že smrť Baltacha v minulom roku z rakoviny pečene vo veku 30 rokov je "ťažko spracovateľná, dokonca aj teraz", ale dodala, že ho podnietila k zvýšeniu svojej charitatívnej práce z podujatí Rally for Bally pre starostlivosť o rakovinu Na jeho úlohu UNICEF pomáha jeho práci s utečencami.Roger Federer vyzýva na ďalšie dopingové testy v tenisovom kurze Čítať viac

Písanie na webstránke Hráči Tribune, Murray, ktorý sa pripravuje na budúci týždeň finále ATP World Tour v Londýne , Povedal: "Nevedela som Elenu, rovnako ako Rossa, ale stále: v tenisovej komunite, viete". Tenis je malá komunita, malý svet. A v mal ých svetoch máte zvyčajne dobrý pocit, aké sú všetci. Počujete veci.A verte mi: keď niekto je "zlé jablko", akýmkoľvek spôsobom budete určite počuť veci.Andy Murray je pripravený na finále ATP World Tour, ale Davis Cup je prioritou Viac informácií

"Bally - všetko, čo ste počuli, boli najlepšie veci. Úprimne. Ako veľmi milostivá bola, s akou ľahkosťou pracovať, ako pekná bola s každým, s kým sa s ňou zaobchádzalo. Bally bola len…dobrá osoba. Bola ako Rossová "jedna z tých dobrých". Moja mamička ju trénovala od mladého veku a veľmi ju milovala. Všetci sme boli.

"Keď sa jej podľahla a zomrela v 30-tich rokoch, bol to šok nad šok. Mohol by som sa pokúsiť nájsť tieto slová…ale nedokázal by som to zvládnuť.Je to ťažké pre spracovanie, a to aj teraz "

Jeho dlhodobý priateľ a biť partnera Hutchins, ktorý bol diagnostikovaný s Hodgkinovým lymfómom vo veku 28 rokov. - v rovnakom veku Murra y je teraz - odvtedy zotavil, ale Murray oznámila, že otrasený jeho "falošný pocit bezpečia" o diagnóze rakoviny.

"Spomínam si na svoj presný vnútorný reakcie, keď som zistil, že správy," uviedol Murray. "Nebolo to stres. Nebolo to smútok. Bolo to: ľúto, čo? Bola to neviera. Bolo to celkom úplná nedôvera. Myslíš Ross, ako v…Ross? Máte na mysli Hodgkinov lymfóm, rovnako ako v…rakovina? V zadnej časti mojej mysli, som úprimne si nemyslím, že som veril, že je to pravda.

"Ross je jeden z mojich najlepších priateľov z nejakého dôvodu.Viete, ako máte svojich "niekdajších" priateľov? Priatelia, kde sú, v poriadku, sú v poriadku - ale musíš mať istú náladu, aby si s nimi spievali? Ross je naopak. Ross je môj "kedykoľvek" priateľ: niekto, koho som vždy chcel okolo - a ktorý zase vždy bol pre mňa. "Britský č. 1 dodal:" Teraz vidím charitatívny aktivizmus ako Podstatnou súčasťou môjho každodenného živ ota.Od Rally for Bally, ktorá sa stala každoročnou udalosťou, a ďalších iniciatív bojujúcich proti rakovine; Andy's Aces, iniciatíve Unicef, som na špici v pomoci s európskou krízou utečencov; Na moju prácu s maláriou No More, na pomoc pri odstraňovaní malárie; Na moju prácu ako globálny veľvyslanec pre Svetový fond pre voľne žijúce živočíchy a United for Wildlife - toto úsilie vyformovalo, kto som, a zastupujem, kto chcem, aby som sa aj naďalej stal. "

S víťazom finále ATP World Tour v budúcom týždni v londýnskej 02 Aréne, ktorý rýchlo nasledoval finálom Davis Cupu proti Belgicku, ktorý začne 28. novembra.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.